IQ kids - ARENDAVAT LAUAMÄNG
Pealeht » ARENDAVAT LAUAMÄNG » 0774 Kelle saba ?

0774 Kelle saba ?

  • - Laos : 1 tk.
  • - Koduleht:
  • - Vanus: 5 +
  • Hind: 12.00 €

Kelle saba see on?
See on noorimatele mõeldud lauamäng, milles läheb vaja teravat pilku ja käteosavust. Olge kõige kiirem, et leida 96 erivärvilise tahvli seast õige pilt, millel kujutatud looma osa on näidatud etturiga. Mäng pakub huvitava ja paeluva võimaluse keskendumise, osavuse ja vaatlusvõime arendamise alase kogemuse omandamiseks varasest lapseeast alates.
Vanus: 4+; Mängijaid: 2-5;
Komplekt: 1) 96 illustreeritud tahvlikest; 2) 60 punast žetooni; 3) mänguväli; 4) mängunupp; 5) täring; 6) juhend
Ettevalmistus:
Paigutage mänguväli keskele, segage tahvlikesed läbi ja pange need ümber mänguvälja, pildipool ülespoole, nii et pildid oleksid nähtaval ja tahvlikesed hõlpsasti kättesaadavad. Veenduge, et tahvlikesed üksteist kinni ei kataks. Jagage igale mängijale välja 10 žetooni ja jätke ülejäänud žetoonid karpi.
Mängu käik:
Mängu eesmärgiks on saada võimalikult kiiresti lahti kõigist oma žetoonidest. Mängijad viskavad järjekorras täringut ja paigutavad ühist etturit piki mänguväljal kujutatud teed, alustades punaselt maoga väljalt ja järgides nooltega osundatud suunda.

Joonis 1
Mängu alustab noorim mängija, kes viskab täringut ja liigutab seejärel etturit, nii mitme välja võrra edasi, kui mitu silma täringul välja tuli. Kui ettur peatub konkreetsel loomal, püüavad kõik mängijad leida tahvlikest, millel on kujutatud osa sellest loomast (näiteks silmad, nokk või saba). Iga tahvlil oleva looma kohta on kolm vastavat tahvlikest. Pärast seda, kui olete avastanud neist ühe, pange oma žetoon kiiresti sellele tahvlikesele. Pidage meeles, et mänguväljale jääb ainult see žetoon, mis pandi sinna kõigist kiiremini. Kõik ülejäänud mängijad peavad võtma oma žetoonid tagasi. Kui ei õnnestu määrata kindlaks, kes oli esimene, lõppeb ring ilma võitjata ja mäng jätkub kellaosuti liikumise suunas.

Joonis 2
Olge valikut tehes ettevaatlik: kui teie poolt valitud tahvlike on vale, siis ei pea te üksnes võtma tagasi oma žetooni, vaid peate võtma trahviks karbist juurde veel ühe lisažetooni. Kui te kahtlete, kas žetoon pandi õigele tahvlikesele, keerake tahvlike ümber, et näha kogu loomapilti. Mäng lõppeb siis, kui ühel mängijaist ei jää esimesena alles žetoone.

 

Tee päring toodele