IQ kids - Vanusegrupp 3+
Pealeht » ORCHARD TOYS - LAUA MÄNG »  Vanusegrupp 3+ » 016 KOLETISEKÜTT

016 KOLETISEKÜTT

  • - Laos : 1 tk.
  • - Koduleht:
  • - Vanus: 3+
  • - Mänguasja mõõdud: 20x10x5
  • Hind: 13.00 €

016 KOLETISEKÜTT
Kui palju koletisi te suudate kinni püüda? Rõõmus mäng vastavuse leidmise peale.
Koguge koletisi selles rõõmsas, lõbusas mängus.
Olge aga ettevaatlik, sest jahimees seda vaid ootabki, et neid teilt ära võtta.
Arendab koostisosade valimise oskust värvi ja kuju järgi.
Aitab kaasa ladusa suhtlemise arengule
Arendab tähelepanelikkust ja vaatlusvõimet
Kooskõlas varajase õpetamissüsteemi eesmärkidega
Vanus: 3+
Mängijaid: 2-4
[Contents: Komplekt: 20 koletise peaga kaarti, 20 koletise jalgadega kaarti, 6 täis võrgu kaarti, 4 tühja võrgu kaarti, 6 koletiseküti tegevuspaiga tahvli koostisosa]
Mäng
• Kõik mängijad võtavad kaks ükskõik mis värvi jalgadega koletise kaarti ja panevad need enda ette lauale, pildiküljega ülespoole. NB! Ühel mängijal võivad olla samasugust värvi jalgadega koletise kaardid kui teisel mängijal.
• Ülejäänud kaardid segatakse uuesti läbi ja pannakse laua keskele pakki, pildiküljega allapoole.
Ülesanne
Koguda kokku suurim arv terveid koletisi selleks hetkeks, kui saab olema täielikult kokku pandud koletiseküti tegevuspaiga kujutisega tahvel.
Mängureeglid
• Mängu alustab kõige noorem mängija, kes võtab pildiküljega allapoole olevate kaartide pakist ühe kaardi.
• Kui mängija võtab kaardi koletise peaga ning koletise pea on sama värvi kui koletise jalad mängija ühel kaardil, siis jätab mängija selle kaardi endale, paneb pea ja jalad kokku ning saab terve koletise. Kui koletise peaga kaart ei sobi kokku mängija ühegi koletise jalgadega kaardiga, siis paneb mängija selle kaardi lauale, pildipoolega ülespoole, peamise kaardipaki kõrval oleva mängitud kaartide hunniku peale.
• Kui mängija võtab pakist koletise jalgadega kaardi, siis paneb ta selle enda ette oma ülejäänud kaartide juurde.
• Kui mängija võtab täis võrgu kaardi ja mängijal on juba olemas vähemalt üks terve koletis, siis pannakse üks terve koletis laua keskele (koletiseküti poolt kinni püütud). Täis võrgu kaart pannakse siis peamise kaardipaki kõrval oleva mängitud kaartide hunniku peale, pildipoolega ülespoole.
• Kui mängija võtab tühja võrgu kaardi, siis aitab ta koletiseküti poolt kinni püütud koletistel (laua keskel hunnikus olevad kaardid) küti käest „põgeneda" ja lisab kõik need kaardid oma kogusse (tema ees lebavad kaardid). Tühja võrgu kaart pannakse siis, pildipoolega ülespoole, peamise kaardipaki kõrval oleva mängitud kaartide hunniku peale. Kui vabastamist vajavaid koletisi veel pole, siis pannakse tühja võrgu kaart, pildipoolega ülespoole, peamise kaardipaki kõrval oleva mängitud kaartide hunniku peale.
• Kui mängija võtab kaardi, mis on üks osa kuueosalisest koletiseküti tegevuspaiga kujutisega tahvlist, siis paneb ta selle kaardi lauale, pildiküljega ülespoole. Mängu käigus võetud ülejäänud kaardid, mis on koletiseküti tegevuspaiga kujutise osad, pannakse tahvli juurde seni, kuni koletiseküti tegevuspaiga kujutisega tahvel on täielikult kokku pandud.
• Käiguõigus läheb üle järgmisele mängijale.
• Käigul olles võib iga mängija võtta pildiküljega allapoole olevast kaardipakist kaardi, või, kui mängitud kaartide hunniku ülemine, pildipoolega ülespoole kaart, on koletise pea, mis sobib kokku mängija käes oleva koletise jalgade kaardiga, siis võib mängija võtta selle kaardi, et teha valmis terve koletis. Mängijatel on keelatud võtta hunnikust täis või tühja võrgu kaarte.
• Mäng jätkub seni, kuni koletiseküti tegevuspaiga kujutisega tahvel on täielikult kokku pandud.
Võitja
Võitjaks loetakse see mängija, kes on kogunud kokku kõige rohkem terveid koletisi selleks hetkeks, kui pannakse täielikult kokku koletiseküti tegevuspaiga kujutisega tahvel.
NB! Juhul kui kaks mängijat kogusid kokku ühesuguse arvu terveid koletisi, siis lõppeb mäng viigiga.

Tee päring toodele