IQ kids - Vanusegrupp 3+
Pealeht » ORCHARD TOYS - LAUA MÄNG »  Vanusegrupp 3+ » 029 RAKETID

029 RAKETID

  • - Laos : 1 tk.
  • - Koduleht:
  • - Vanus: 4+
  • - Mänguasja mõõdud: 20x10x5
  • Hind: 13.00 €

029 RAKETID 4+
Komplekt:
24 raketiteega kaarti, 6 raketiga kaarti, 6 stardiplatsiga kaarti, 1 vurr.
Paigaldus
• Iga mängija valib välja värvilise stardiplatsiga aluskaardi.
• Rakettide ja raketiteedega kaardid laotatakse lauale laiali, tähega külg ülespoole.
Ülesanne
Koguda kokku suurim arv surmasõlmi lõpetatud raketiteel.
Mängureeglid
• Kõige noorem mängija alustab mängu, keerutades vurri ja võttes laualt kokkusobiva kaardi. Kaart pööratakse ümber ning kui see on raketiteega kaart, siis ühendatakse see stardiplatsilt algava raketitee peale. Mängujärjekord läheb üle järgmisele mängijale.
• Kui mängija pöörab ümber kaardi, millel on raketi kujutis, mis sobib kokku teise mängija stardiplatsiga, siis pannakse see kaart lauale tagasi, pildipoolega allapoole. Mängija segab seejärel kaardid ja hüüab „Kosmose segamine!"
• Kui mängija pöörab mängu käigus ümber kaardi, millel kujutatud rakett on samasugust värvi, nagu tema stardiplats, siis peab ta panema selle kaardi raketiteega kaardi peale. See tähendab tema lennutee lõppu - ta ei saa enam lisada oma raketi teele raketi lennuteega kaarte. See mängija võib aga käigujärjekorra kätte jõudes võtta laualt ikkagi kaarte ja panna need kõrvale, et teised mängijad ei saaks neid võtta.
• NB! Kui mängija pöörab oma stardiplatsiga sama värvi raketiga kaardi ümber enne ühegi raketiteega kaardi saamist, saab ta panna selle kaardi lauale tagasi, pildipoolega allapoole. Seejärel peab ta kaardid läbi segama, hüüdes „Kosmose segamine!". Pärast seda ootab ta oma järjekorda, et võtta laualt järgmine kaart.
• Kui mängija võtab laualt kaardi raketi kujutisega, mis on sama värvi, kui teise mängija stardiplats JA ta ise on juba pannud raketiga kaardi oma raketitee otsa, siis võib see mängija panna selle kaardi selle mängija raketiteele, millega see kaart värvuselt kokku sobib. See tähendab, et see teine mängija ei saa enam oma raketiteele raketiteega kaarte lisada.
• Kui vurr osutab sümbolile ja lauale ei ole jäänud sellele sümbolile vastavaid kaarte, siis läheb mängujärjekord üle järgmisele mängijale.
• Mäng jätkub seni, kuni kõigil mängijatel on oma stardiplatsiga kokkusobivad raketid oma raketitee otsas.
• Seejärel loeb iga mängija kokku, kui palju surmasõlmi tal on ning võitja on see mängija, kellel on kõige rohkem surmasõlmi!
Võitja
Võitja on see mängija, kelle raketiteel on kõige rohkem surmasõlmi!

Tee päring toodele