Pealeht » ORCHARD TOYS - LAUA MÄNG »  Vanusegrupp 3+ » 031 Insi-Vinsi Ämblik

031 Insi-Vinsi Ämblik

  • - Laos : 1 tk.
  • - Koduleht:
  • - Vanus: 3+
  • - Mänguasja mõõdud: 26x22x5
  • Hind: 16.50 €

031 Insi-Vinsi Ämblik
Komplekt:
4 vihmaveetoruga plaadikest, 4 ämblikku, 1 pöörleva noolega ilmaring, 1 numbritega täring, 1 geomeetriliste kujunditega täring, 1 tops täringute viskamiseks
Insey Winsey Spider climbed up the spout;
Down came the rain and washed poor Insey out.
Out came the sunshine and dried up all the rain;
And Insey Winsey Spider climbed up the spout again.
MÄNG ARVUTUSOSKUSE ÕPETAMISEKS
Ülesanne:
Aidata oma ämblikul jõuda koju, vihmaveetoru tipus olevasse ämblikuvõrku, enne kui sadama hakkab.
Mängureeglid:
• Iga mängija valib endale välja ämbliku ja ämblikuga sama värvi vihmaveetoru kujutisega plaadikese. Vihmaveetoruga plaadike pannakse lauale, kujunditega allapoole. Mängijad paigutavad oma ämblikud stardiruutudele. NB! Mängu selles variandis kasutatakse ainult numbritega täringut.
• Kõige noorem alustab mängu, visates numbritega täringut ja liigutades oma ämblikku vihmaveetoru pidi ülespoole täringul visatud numbriga võrdse arvu ruutude võrra, .
• Seejärel keerutab mängija ilmaringi. Kui nool osutab päikesele, jääb ämblik paigale. Kui nool osutab vihmale, naaseb ämblik vihmaveetoru pidi alla stardiruudule. Seejärel läheb käigujärjekord üle järgmisele mängijale.
• Viimase ruuduni jõudmisel jõuab ämblik koju. Seejuures ei ole kohustuslik, et täringul välja tulnud number vastaks täpselt ämblikuvõrguni jäänud ruutude arvule.
Võitja:
Võidab see mängija, kelle ämblik jõuab mööda vihmaveetoru pidi oma ämblikuvõrguni esimesena.
MÄNG GEOMEETRILISTE KUJUNDITE TUTVUSTAMISEKS
Ülesanne:
Aidata oma ämblikul jõuda koju, vihmaveetoru tipus olevasse ämblikuvõrku.
Mängureeglid:
• Iga mängija valib endale välja ämbliku ja ämblikuga sama värvi vihmaveetoru kujutisega plaadikese. Plaadikesed pannakse lauale geomeetriliste kujunditega ülespoole. Mängijad paigutavad oma ämblikud stardiruutudele. NB! Mängu selles variandis kasutatakse ainult geomeetriliste kujunditega täringuid.
• Kõige väiksem mängija viskab täringut esimesena ja liigutab oma ämblikku vihmaveetoru pidi ülespoole, kuni lähima kujundini, mis vastab täringul välja tulnud kujundile.
• Seejärel keerutab mängija ilmaringi. Kui nool osutab päikesele, siis jääb ämblik paigale. Kui nool osutab vihmale, siis naaseb ämblik toru pidi alla stardiruudule. Seejärel läheb käigujärjekord üle järgmisele mängijale.
• Kui ükski järgmistel ruutudel kujutatud kujund ei vasta täringul välja tulnud kujundile, siis jääb ämblik paigale ja käigujärjekord läheb üle järgmisele mängijale.
• Viimase ruuduni jõudmisel jõuab ämblik koju. Selleks on vaja, et täringul välja tulnud kujund vastaks viimasel ruudul kujutatud kujundile.
Võitja:
Võidab see mängija, kelle ämblik jõuab mööda vihmaveetoru pidi oma ämblikuvõrguni esimesena.

Tee päring toodele