Printsessid/mereröövlid. Mängu eesmärk on jõuda mängureegleid järgides vastasest kiiremini mänguvälja lõppu.
Mängukomplekt: mänguväli 29 × 29 cm; 4 printsessi kujukest, kõrgusega 3,5 cm; täring; juhend.
Mänguväljaks on spiraal, millel on 63 ruutu eriliste takistuste ja boonustega. Mängijad liiguvad esimeselt väljalt 63. väljale ja esimesena 63. väljale jõudnu on võitja.
Võidu saavutamiseks tuleb mängijatel hoiduda „õnnetutest" ruutudest (väljadest) ja püüda asetada nuppe hane/printsessi/mereröövli kujutisega märgitud „õnnelikele" ruutudele. Õnnetud väljad võivad tähistada käigu vahelejätmist, nupu liigutamist teatud arvu väljade võrra tagasi või mängu alustamist päris algusest.
Iga mängija viskab järjekorras täringut ja liigutab kujukese edasi täringul märgitud kohale.
• Hane kujutisega ruudule sattunud mängija kordab käiku (liigutab nuppu sama arvu ruutude võrra edasi). Uuesti hane kujutisele sattudes kordab mängija uuesti käiku, kuni satub ruudule, millel hane pole.
• Ruudule nr 6 sattunud mängija läheb edasi ruudule nr 12 ja viskab uuesti täringut.
• Ruudule nr 26 sattunud mängija läheb edasi ruudule nr 53.
• Ruudule nr 19, nr 31 või nr 42 sattunud mängija jätab kaks käiku vahele.
• Ruudule nr 52 (vangla) sattunud mängija peab jääma ruudule seniks, kuni tema asemele tuleb teine mängija ning seejärel tuleb minna ruudule, kust eelnev mängija tuli.
• Ruudule nr 53 sattunud mängija peab minema tagasi ruudule nr 26.
* Ruudule nr 58 sattunud mängija peab minema tagasi algusesse, ruudule nr 58 (surm), sest hani valmistati toiduks ja söödi ära.
• Kaks mängijat ei saa olla ühel ja samal ruudul samaaegselt. Kui mängija satub hõivatud ruudule, peab sellel olnud mängija minema tagasi sellele väljale, kust teine mängija tuli (st, need kaks mängijat vahetavad kohad).
• Mängu võidab see, kes satub esimesena väljale nr 63. Kui viskate välja suurema arvu kui nõutud, tuleb minna väljani nr 63 ning seejärel liikuda allesjäänud punktide arvu võrra tagasi. Hanele sattudes jätkake liikumist tagasi.