Pealeht » CAYRO KOGUPERE LAUA MÄNGU  » 3390 Crazy Food

3390 Crazy Food

  • - Laos : 1 tk.
  • - Koduleht:
  • - Vanus: 6+
  • - Mänguasja mõõdud: 24x24x6,5
  • Hind: 14.95 €

CRAZY FOOD.
Mängukomplekt:
1) 15 värvide järjestusega kaarti;
2) 15 geomeetriliste kujundite järjestusega kaarti;
3) 15-sekundiline liivakell;
4) 5 köögiviljade kujukest;
5) tähtede ja (musta värvi) täppidega täring;
6) värviliste kujunditega täring;
7) 4 žetooni;
8) kaardialus.
Mängija ülesanne on haarata võimalikult kiiresti köögiviljast, mis ongi antud kaardil esitatud ülesande vastus. Vajaliku köögivilja avastamiseks ja selle haaramiseks enne teisi pöörake tähelepanu spikritele, mida kaartidel näete.
Võitja on see, kes saab kokku 5 punkti.
Mängimiseks on mitu võimalust.
1. variant. Mänguks ettevalmistus. Kõik kaardid segatakse läbi, seatakse kaardialusele ja paigutatakse laua keskele. Kõrvale pannakse köögiviljade kujukesed ning tähtede ja täppidega täring.
Mängu käik. Iga mängija viskab käigul olles täringut, mis näitab järjestuse suunda, see tähendab, loogilist ahelat tuleb rajada selle märgi suunas, mis täringul välja tuli. Näiteks, kui tuleb välja ● märk, siis on vaja „liikuda" selle märgi suunas.
Seejärel võtab täringut visanud mängija aluselt kaardi ja paneb selle lauale, ülesandega küljega pealpool.
Kõik mängijad mõtlevad ülesande lahendamise peale. Mängija, kes lahendab ülesande esimesena, see tähendab, jätkab loogilist ahelat ja valib välja õige köögivilja, võidab vooru ja võtab selle kaardi endale. Mängu lõpuks kogunenud kaartide arv tähistab iga mängija saavutatud võitude arvu. Võitjaks loetakse 5 kaarti kogunud mängija.
2. variant. Mänguks ettevalmistus. Kõik kaardid segatakse läbi, seatakse kaardialusele ja paigutatakse laua keskele. Kõrvale pannakse köögiviljade kujukesed, mõlemad täringud, liivakell ja värvilised žetoonid. Värvilised žetoonid jaotatakse mängijate vahel kokkuleppe alusel. Mängijad võivad leppida kokku ka käigujärjekorras (alustab noorim või kellaosuti liikumise suunas, päripäeva).
Iga mängija viskab käigul olles mõlemat täringut.
Värviliste kujunditega täringu viskamisel tähistab täringu värv seda, milline värviline žetoon mängu astub. Kui täringul tuleb välja värvitu kujund, siis osalevad mängus kõik mängijad samaaegselt.
Musta värvi kujunditega täringu vise näitab järjestuse suunda, see tähendab, loogilist ahelat tuleb rajada selle märgi suunas, mis täringul välja tuli. Näiteks, kui tuleb välja ● märk, siis on vaja „liikuda" selle märgi suunas.
3. variant.
a) mäng üksinda liivakella vastu. Kui mängija viskab täringul välja värvi, mis langeb kokku tema žetooni värviga, siis mängib mängija liivakella vastu. Teine täring osutab loogilise ahela täitmise järjestusele.
Kui üleanne lahendada enne liivakella aja täis saamist, jääb ülesannetega kaart mängijale. Kui mängija ei saa ülesande lahendamisega hakkama, läheb mängujärjekord üle järgmisele mängijale ja kaart pannakse tagasi kaardipaki põhja.
b) mäng vastasega. Kui mängija viskab täringul välja värvi, mis ei lange kokku tema žetooni värviga, siis mängib ta selle mängija vastu, kellel on seda värvi žetoon. Teine täring osutab loogilise ahela täitmise järjestusele.
See, kes lahendab ülesande kiiremini, võtab kaardi endale.
c) mäng „kõik kõigi vastu". Kui täringul visatakse välja värvitu tahk, siis osalevad mängus kõik mängijad samaaegselt.
Üks mängijatest viskab täringut, mis näitab järjestuse suunda. Sama mängija võtab ühe kaardi paneb selle lauale pildipoolega ülespoole. Kõik mängijad mõtlevad ülesande lahendamisele. Mängija, kes lahendab ülesande esimesena, see tähendab, jätkab loogilist ahelat ja valib välja õige köögivilja, võidab mänguvooru ja võtab selle kaardi endale. Mängu lõpuks kogunenud kaartide arv tähistab iga mängija saavutatud võitude arvu. Võitjaks loetakse 5 kaarti kogunud mängija.
Tähelepanu! Kui mängijatel on raskusi seatud ülesande lahendamisel, see tähendab, loogilise ahela jätkamisel, siis võib harjutada ja vaadata kaartide tagaküljel olevaid spikreid.

Tee päring toodele