Pealeht » SMART GAMES LOOGIKA MÄNG » Vanusegrupp TRAVEL 5+ 6+ 7+8+ » 516019 - LABÜRINT (Temple Trap) 7+

516019 - LABÜRINT (Temple Trap) 7+

  • - Koduleht:
  • - Vanus: 7+
  • Hind: 16.50 €

516019 - LABÜRINT (Temple Trap)
Salapärane tempel on täis ohte! Selles labürindis muudavad seinad pidevalt asukohta. Üks vale samm - ja sa sattud näljase krokodilli hammaste vahele! Ainult nutikas seikleja suudab sellest verisest labürindist välja pääseda!
Reeglid. Nuputusmängus Labürint tuleb teil eksinud seikleja labürindist välja juhatada.
1.Valige kaart ülesandega ja asetage kõik detailid (seinad ja ettur) mänguväljale nii nagu ülesandes näidatud. Pöörake tähelepanu sellele, et iga seinadetaili nurkades on märgid. Ülesande kokkupanemisel peab nende märkide asukoht vastama ülesandes olevale asukohale.
2.Liikuge etturiga mänguväljal, nihutades seinadetaile.
3.Labürindil on kaks tasandit. Ettur võib sattuda teisele tasandile ja sellelt alla tulla, kasutades trepidetaile.
4.Seinadetailide nihutamisel peab ettur alati asuma avaga detailil. Detaili, millel ettur seisab, liigutada ei tohi.
5.Ettur ei saa liikuda mööda tühja ruumi (vesi krokodillidega).
6.Ülesande täitmise ajal võib etturi asukohta muuta labürindi alumisel tasandil, st seal, kus on olemas ava.
7.Ettur võib liikuda ka labürindi ülemisel tasandil, kuid peatuda võib ainult alumisel tasandil, sest ülemise tasandi detailidel ei ole spetsiaalseid avasid paigutamiseks.
8.Seinadetaile võib liigutada mööda mänguvälja neid mitte tõstes. Detaile ümber tõsta ei tohi.
9.Labürindi väljapääs asub ülemisel tasandil. Seega on viimaseks sammuks ülesande lahendamisel ülekäik, mis ühendab alumist tasandit väljapääsuga trepidetaili abil.
10.Ülesanne on täidetud, kui ettur on labürindist lahkunud.
Mäng sisaldab: mänguvälja etturiga, mängureegleid koos 48 ülesande (4 raskustaset) ja vastustega. Vastuses on nooltega näidatud optimaalsed käigud.

 

Tee päring toodele